09.08.2012

Kreativ med tekstiler



Eg er vist ca eit døgn for sein til å vere med på NIB si utfordring denne månaden, men eg publiserar nå biletet likevel:) Utfordringa denne månaden var "Kreativ med tekstiler". Dette hadde nok kanskje ikkje vore det mest kreative innlegget, men biletet inneheld i alle fall tekstiler;) Eg vart litt usikker på nettopp det, om eit ullteppe kan kome under betegnelsen tekstiler. Difor googla eg det. I følge Wikipedia er tekstiler: ...en fellesbetegnelse på tøy og produkter som fremstilles ved å bruke tekstilfibre, det vil si tråd eller garn. Tekstiler lages ved hjelp av vevingspinningstrikkingheklingkniplingbroderingtoving eller på andre måter. Så veit du det;)

Teppet fekk me forresten til eldstejenta då ho vart fødd. Eg har blitt voldsomt glad i det teppet. Enkelt, fint og godt og varmt:) Fatet i forgrunnen kjøpte eg på Kremmerhuset for ei lita stund sidan. 


Sjå mange flotte bidrag på NIB si side.

1 kommentar:

linn sa...

Det hadde jo vore eit nydeleg bidrag! Domt du var for sein ;)