23.12.2011

God jul til alle dere!





Håpar de alle får fine og fredfulle dagar dei neste dagane!
Mine tankar og bøner går til dei som opplev ein tom stol etter 22. juli dette året.

..........................................................................................................................

Årets nyoppdaga julesong høyrde eg på radioen her ein dag.
Himmelsønn av Amund Enger:

Jeg ville se en hersker styre over hav og vind
og gi meg sikre tegn mot mine tvil
en modig frihetskjemper
en frelser for de få
 som fulgte meg min siste mil

Men alt jeg så var barnet
en fattig himmelsønn
sendt fra det høye til hvert menneske
en konge uten krone
som kom til oss med fred
og ser vår jord i kjærlighet

3 kommentarer:

linn sa...

og god jul t dokke!

håpe eg får sjå den jylapynta stovå ;)

-klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Ynskjer deg og dine ei Velsigna Julehøgtid og alt godt for 2012!

klem

ps: nydeleg song!!

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Nydelig julesang..
God jul til deg og dine :-)
Klem carina