13.12.2010

Luke 13


I går var me saman med med gode vener og laga/pynta peparkakehus.

Delane ligg klare for å bli limte saman med smelta sukker.


Det fyrste peparkakehuset er klart for pynting. Noko havnar på huset mens noko havnar i magen:)


Vårt peparkakehus.

Veslejenta vår var for liten (og for trøyt..) til å vere med på pyntinga i år. Difor nytte eg sjansen til å lage eit "fint" peparkakehus, men det var vanskelegare enn kva eg trudde....;) Neste år skal me ha peparkakehus med mykje snop og mange fargar:) DET blir nok eit flott peparkakehus det!

Vil du sjå eit fint peparkakehus? Sjekk her.

2 kommentarer:

Linn sa...

det e jo skikkeligt stil øve huset dokkas. Vårt e...det motsatta ;O)

Trur dette må bli ein tradisjon, va kjempekosligt!

Tobias, Nina og Harald sa...

Så fint dåkkas hus blei! Eg blei fornødde me vårt hus eg, eg fekk kje pynta så masse, men Harald å dei andre va så flinke! Glede meg te Karina ska vara me å slost om sjokoladen :-)