01.11.2010

Vekas prosjekt?

Hadde du slike møbler då du var liten?
Dette er barnemøblane eg og søskena mine brukte då me var små. Dei er godt brukte, og har tydelegvis blitt redda fleire gonger:) Nå står dei som eit oppussingprosjekt i kjellaren. Der har dei stått ei stund...
Dei har fått eit par strøk med maling, men skulle hatt eitt til. Etterpå tenkjer eg decopage- eit -eller- anna- stunt. Nå har eg altså satt meg eit mål. Desse skal ferdige i løpet av veka... Så får de berre mase dersom det ikkje kjem innlegg i løpet av veka;)

4 kommentarer:

Gerd Katrin sa...

Eg komme t deg om nogen dagar så då glede eg meg t å sjå.. ;) å viss dei ikkje e ferige så..!!#%&!¤@$!!\\\§#!!

Morgenstemning sa...

roa ner GK....Judith er nøøye hu.Glede meg til å sjå resultat! :)

Familien Hegglid sa...

hehe, bra med litt truslar Gerd Katrin :)
Blir nok kjempebra- fine benk!! :)

linn sa...

så kjekt prosjekt!
E du ferige? (Barra litt press i tilfelle ikkje) ;O)